Er DU mellom 12. år - 14.år og har lyst til å spille fotball i Kråkstad? Det har du nå mulighet til!

Postet av Kråkstad IL - Fotball den 11. Aug 2023

Hei!

Fotballstyret i Kråkstad idrettslag oppretter denne høsten et aldersblandet fotball-lag fra alderen 12-14 år.

Vi i fotballstyret tror det er mange ungdommer som synes fotball er gøy, men ikke nødvendigvis ønsker å «satse» og bruke all sin tid på seriespill og cuper. Hovedfokus for dette laget vil derfor være treninger på hjemmebane og ha det gøy! Her er det plass til alle uavhengig av fotball-ferdigheter og kjønn. Spillere og trener kan sammen avgjøre om det er interesse å melde seg opp til seriespill og cuper, eller begge deler.

Trener-teamet vil bestå av to personer i alderen 17-19 år.

Hvis dette er noe DU ønsker å delta på, trykker du på følgende lenke: https://group.spond.com/YKINJ

Mvh.

Fotballstyret KIL.

Kråkstad Høstcup 2023

Postet av Kråkstad IL - Fotball den 26. Jun 2023

Obs! Ny dato!

Kråkstad høstcup arrangeres 11. - 12. november 2023.

Mer informasjon på cupens egne sider: https://krakstadhostcup.cups.nu/

Oppstart fotball for 2016-kullet

Postet av Kråkstad IL - Fotball den 30. Mai 2022

Kråkstad IL fotballgruppa vil gjerne invitere alle i 2016-årgangen i Kråkstad og Skotbu til fotballtrening:

Torsdag 2 juni kl 17:30 (vi holder på 1 time) på Kråkstad kunstgress

Det er ikke nødvendig med fotballsko, men en må ha sko en kan bruke på kunstgresset. Det er også en fordel med et par leggskinn og drikkeflaske.

Potensielle trenere/lag administratorer bes melde seg for å få på plass faste treninger, samt mulig gjøre seriespill/miniturneringer inneværende/kommende sesong.

Spørsmål kan rettes til Hallvard Sørum på 913 29 353

Oppstart fotball for 2016-kullet

Postet av Kråkstad IL - Fotball den 30. Mai 2022

Torsdag 2 juni kl 17:30 (vi holder på 1 time) på Kråkstad kunstgress

Spørsmål kan rettes til Hallvard Sørum på 913 29 353

Fotballgruppa i Kråkstad 2020-2021

Postet av Kråkstad IL - Fotball den 25. Okt 2020

Fotballgruppa i Kråkstad IL har som oppgave å organisere fotballen for barn fra 6 år og oppover.

Vi har flere interessante verv og søker stadig etter nye styremedlemmer.

Ta kontakt dersom du ønsker mer informasjon.

Mvh. Styret i Kråkstad IL Fotball

leder.kil.fotball@gmail.com